Szabó Dénes
A könyvelői "digitális forradalom" talán utolsó fontos mérföldköve a mesterséges intelligencia (MI) beépülése a mindennapi munkába. Ma még szinte felfoghatatlan, hogy egy könyvelőiroda üzleti folyamatait milyen szerteágazóan tudja majd segíteni. Gyakorlati példákat fogok mutatni, hogy mire lehet számítani.
Matyóka Zoltán
Sokakban felmerült az utóbbi években a kérdés, hogy eladná a könyvelőirodáját. Mások szívesen bővülnének és felvásárolnának irodákat, ügyfélköröket.
Hogyan tudjuk ezt megvalósítani a gyakorlatban?
Zoltán több valós ügyletben is résztvevő volt. Adott és vett is sikeresen könyvelőirodát.
Watsing Dori
Dóri igazi visszatérő előadó már a Könyvelő Fesztivál színpadán. Előadásait mindig a legmagasabb pontszámmal értékelitek.
Meg fogom mutatni nektek mindkét modell - a saját alkalmazottal működtetett és a kiszervezett - ügyfélszolgálat sajátosságait. Melyiknek mi a buktatója, mi az előnye.
Az előadás végére el fogod tudni dönteni, melyik való neked.
Természetesen hozok egy olyan megoldást is, aminek hallatán elsőre csóválni fogod a fejed, de nagy az esélye, hogy beleszeretsz…
Dr. Gálffy Zoltán
Avagy digitalizáció, automatizáció a szomszédunkban.
Dr. Újszászi-Bogár László
Ki ne szeretné meggyőzni az ügyfelét, hogy időben adjon le minden anyagot? Aktívan segítse a könyvelőjét, hiszen az a közös érdekünk? Magyarország egyik legismertebb meggyőzéstechnikai tanácsadóját hoztuk el nektek, hogy valódi, használható, tudományosan alátámasztott módszereket tanítson nektek az ügyfeleitek meggyőzésére.
Steigervald Krisztián
A könyvelőirodáknál is mindennapos probléma lehet a generációs különbségek feloldása. Ahhoz, hogy megértsük és el tudjuk fogadni az akár két generációval fiatalabb munkatársunkat, jó ha tisztában vagyunk az okokkal.
Kunné Damner Erzsébet
Erzsikét ismerhetitek a "hétvégi képzéseiről" valamint a korábbi könyvelőirodaii folyamatokról tartott előadásairól is. Most megmutatja nektek, hogyan építette fel a saját, belső mentorprogramját és ezáltál hogyan neveli ki folyamatosan a legjobb munkatársakat.
Moderátor: Horváth Ilona
Azt gondolod, hogy nincs utánpótlás a könyvelői szakmában? Bemutatunk nektek 3-4 fiatal könyvelő vállalkozót, akik már a 20-as éveikben komoly sikereket értek el. Hogyan sikerült nekik? Mi motiválja őket? Ezekre és más kérdésekre is választ kaphatsz valamint lesz lehetőséged kérdezni is.
Dr. Zolnay Judit
A cégtulajdonos és vezető legfontosabb feladata, hogy bizalmat teremtsen, ügyfelei és munkatársai ezért választják, és tartanak vele a cége építése, növekedése során. Mi a bizalom képlete, hogyan lehet felépíteni a bizalmi kultúrát és mire kell vigyáznunk, hogy ne veszítsük el.
Várgedő Lajos
Az idő pénz! - tartja a mondás; emiatt különösen fontos megtalálni azokat a technikákat, amik időt, tehát pénzt takarítanak meg Neked.
Lajos a hatékonyságnövelés megszállottja, már 9 éve segíti a könyvelőket, hogy a legröviebb idő allatt végezzék el az időrabló tevékenységeket.
Az előadásban bemutatja az automatizmusok erejét, és segít felismerni, hogy Neked mi a következő lépés.
Geszti Péter
Geszti Péter saját életéből vett példákkal és globális mintákkal mutatja meg a lehetséges utat a megújulás és innováció felé. A megszokásoktól, rutinoktól nehéz elrugaszkodni, de nagyon is lehetséges! Geszti átható erejű pozitív gondolkodása magával ragadja a kevésbé nyitott embereket is, és megerősíti azokat, akik nyitottak a változásokra!
Weiser István
Hogyan építs fel és tarts működésben, egy olyan jól szervezett, magas profitot termelő Könyvelőirodát, ahol az elhivatott, jó morálú és szakmailag is felkészült kollégáid munkája mellett nem kell napi 10-12 órát dolgoznod?
Jó marketinggel, profi árképzéssel CSERÉLD LE a kicsinyes, mindenen problémázó, energiavámpír vállalkozókat, igényes, jól fizető, „jólnevelt” Ügyfelekre!
Watsing Dori
Ne maradj le erről! 🙂
4 fogásos, svédasztalos vacsora
Maksa Zoltán, Karinthy-gyűrűs humorista előadása
Demeter Chocolate
Szabó Dénes
Az előadás bemutatja, hogyan formálja át a mesterséges intelligencia a könyvelőirodák működését, különös tekintettel az ügyfélszolgálati folyamatokra.
Az MI támogatású megoldások nemcsak gyorsabb és pontosabb ügyfélkiszolgálást tesznek lehetővé, hanem segítik az ismétlődő feladatok automatizálását, az ügyfélkommunikáció személyre szabását, és az ügyfélélmény javítását.
Kiemeljük az olyan eszközöket, mint a chatbotok, az automatikus válaszadás, és az MI-alapú ügyféladat-elemzés.
Matyóka Zoltán
Könyvelőiroda értékesítési és vásárlási stratégiák. A jövőt tervezni kell, így vagy úgy!
A sikeres tavalyi előadásom folytatásaként, több év eredményes és eredménytelen könyvelő iroda értékesítési tapasztalatait osztom meg veletek a mostani előadásban.
Lakatos Péter
Lakatos Péter, ahogy korábbi könyveiben, ezúttal is arra keresi a választ, miképp találjunk kiutat mind modern, mozgásszegény életmódunk, mind a fitnesz- és diétaipar
útvesztőiből. A főszerep ezúttal az erőedzésé, amely a közhiedelemmel ellentétben
legföljebb akkor veszélyes, ha hanyagoljuk.
A szerző a legfrissebb kutatásokra alapozva mutatja be, miért érdemes belevágnod az izomtömeg-növelésbe, hogy búcsút inthess a derékfájásnak, az aggasztó vércukorértékeknek vagy a memóriád romlásának, és abban is segít, miképp változtass szokásaidon.
Légy erős – és maradj kortalanul egészséges!
Dr. Almási Kitti
Hogyan nézzünk szembe a kihívást jelentő helyzetekkel, amelyeket „stresszfaktorként” élünk meg.
A stressz természetes velejárója mindennapjainknak, ugyanakkor ha huzamosabb ideig stresszüzemmódban működünk, az ártalmas lehet az egészségünkre nézve. Márpedig ha a stresszfaktorok számát nehezen tudjuk csökkenteni, kénytelenek vagyunk a másik oldalról megközelíteni a problémát: próbáljuk meg a saját reakciónkat megváltoztatni!
Kunné Damner Erzsébet
Könyvelőiroda vezetőjeként nap mint nap szembesülünk az ügyféligények növekedésével, a jogszabályi változásokkal és a digitalizáció kihívásaival. Egy jól működő szervezeti struktúra azonban nemcsak hatékonyabbá teszi a mindennapi munkát, hanem lehetőséget teremt a fejlődésre és az innovációra is.
Erzsébet gyakorlati példákon keresztül mutatja be a feladatmegosztás, a munkafolyamatok rendszerezése és a modern technológiák szerepét az iroda hatékonyságának növelésében.
Moldován András
Hogyan lehet a boldogságot a munkahelyi környezet kulcselemévé tenni, és ezzel növelni a vállalat hatékonyságát és sikerét? Az előadásom során megmutatom, hogy a pozitív cégkultúra nemcsak az alkalmazottak elégedettségét növeli, hanem mérhető eredményeket is hoz a vállalat számára.
Dr. Újszászi-Bogár László
Ebben az előadásban választ adunk a könyvelőirodák egyik legnagyobb kihívására: hogyan tudjuk a potenciális ügyfeleket meggyőzni arról, hogy a könyvelő nem csak "költség", hanem az üzleti siker kulcsa.
A hangsúly azon van, hogy érthetően és meggyőzően tudjuk kommunikálni az általunk nyújtott értéket, különösen akkor, amikor az ügyfelek nem rendelkeznek elég információval a döntésük súlyáról.
„Hogyan győzzük meg ügyfeleinket szinte bármiről?”
Dr. Újszászi Bogár László
meggyőzéstechnikai szakértő
„Ügyfélszolgálat. Vedd fel vagy szervezd ki! Melyiket válaszd?”
Watsing Dori
alapító, HRevolution
„Gazdag Könyvelő Method”
Weiser István
Marketingstratéga, író
„Egy évben több százezreket költök szakmai rendezvényekre, azt hiszem, hogy egy minimálisat lehet költeni egy olyan nem szakmai rendezvényre is, amiből sokkal többet tud utána profitálni az ember.”
Csongár Gábor
Könyvelőiroda tulajdonos
„Ez egy nagyon professzionális konferencia. Valódi értékteremtés folyik, az előadásokat nagyon élveztem. Ezek a rendezvények egyre fontosabbak.”
Kristó Zoltán
Managing partner – Meyer and Levinson
„Olyan szakmai szervezetekkel és vezetőkkel lehet barátságos környezetben találkozni, akikkel az utcáról betérve esélyed sem lenne beszélni.”
Szilágyi Anita
alapító – Vállalkozás Okosan
„Minden előadó évek óta 9-10 közötti értékelést kap. Van, aki a szüneteket várja a legjobban a kapcsolatépítési lehetőségek miatt.”
Szabó Dénes
A Fesztivál szervezője